niedziela, 10 lipca 2011

Fresh News

Witajcie!
Dzisiaj wróciłam z 2-tygodniowej kolonii z Rabki Zdrój! Pojechałam tam z moją przyjaciółką Marysią i świetnie się razem bawiłyśmy. Poznałam tam dużo ciekawych osób. Zdjęcia załaduje na bloga kiedy dostane płytkę z biura Czerwiński Travel. Może będzie można zabrać już jutro lub za 2 tygodnie, bo nie wiadomo jak p. Małgosia kierowniczka kolonii zdąży na czas z tą płytką.

Medina podbija listy przebojów hitem "Gutter".Posłuchajcie:



Kojarzycie DEV? Może wam podpowiem, że jest to dziewczyna, która śpiewała razem z Far East Movement w hitcie "Like a G6". Teraz na listach przebojów pojawił się jej kawałek "Bass Down Low" razem zaśpiewali z nią The Cataracs.



Keri Hilson wraz z Nelly zaśpiewali "Lose Control". Świetny kawałek:



Uwielbiam ją! Jest jedyną polską piosenkarką, którą podziwiam za to co robi dla muzyki. Mam na myśli Kayah!  Dla singla "Za późno" wreszcie ukazał się teledysk. Bardziej mi się podobała fanów wersja, ale nie ja tu decyduje jak ma być :-) Posłuchajcie sobie piosenki "Za późno":



Jason Derulo dostał ode mnie plusa. "Don't Wanna Go Home" to tytuł piosenki, która strasznie mi się podoba :-D



Teraz coś wolnego... Jeremih zaśpiewał z 50 Cent piosenkę " Down On Me". Bardzo fajny kawałek... :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz