piątek, 16 grudnia 2011

Choroba - Znowu plotę

Cześć moi kochani czytelnicy, przepraszam, że nie pisałam na Zuzolcu, ponieważ miałam problemy zdrowotne. Siedzę w domu już 3 tygodnie. Znaczy, od czasu do czasu wychodziłam (bo bym nie wytrzymała cały czas siedzieć w domu) i złapałam chyba katar. Cudownie! :-( Już od poniedziałku czekają na mnie niespodzianki w szkole. Mam do napisania 2 testy oraz 2 kartkówki i mam to wszystko załatwić przed świętami! Jak mi się uda to naprawdę będzie coś. Ojoj, bo zacznę myśleć tylko o sobie, a co tam u Was kochani? Jak tam zdrówko? Dopisuje? Aha, i chciałam podziękować: Szymonowi, Zosi, Oli, Ani, Martynie oraz Kajtkowi za podanie dla mnie lekcji. :-)
Święta już nie długo! Przygotujcie się! Macie już prezenty dla bliskich? Jak nie, to warto się już za to zabrać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz