wtorek, 31 maja 2011

Inglot -> Crazy Nails



W połowie maja weszła do sprzedaży nowa kolekcja pękających lakierów Inglot. Tym samym nasz rodzimy producent kosmetyków dołączył do coraz większej grupy marek oferujących lakiery typu Crackle.

W kolekcji dostępnych jest 7 kolorów, z czego kilka na pewno zasługuje na uwagę, gdyż oprócz typowej dla tego wykończenia bieli czy czerni, mamy róż, czerwień i zieleń.

1 lakier Inglot'a kosztuje 28zł + zmazywacz 2zł = razem 30zł
Ja mam 213 na razie, bo mój tata powiedział, że jak mi się spodoba lakier to wtedy pomyśli o następnym. ;D
----------------------------------------------------------------------------
Dziś były zawody lekkoatletyczne! Nasza szkoła organizuje je co roku na Stadionie Leśnym. Nie za dobrze się dzisiaj czułam, chciałam puścić pawia, ale jednak spróbowałam swoich sił i pojechałam na zawody. Występowałam w 4-ech konkurencjach (tylko tyle było): Skok w dal, Bieg na 60m, Bieg na 600m i rzut piłeczką. Zdobyłam pierwsze miejsce w 3-ech konkurencjach! W: skoku w dal, bieg na 60m i na 600m, rzut piłeczką nie za dobrze umiem. Ale była zabawa! Świetnie się bawiłam!
KISSES <3

1 komentarz:

  1. Fajne lakiery jeżeli chcesz to możesz mi je kupić!!!!!!

    A propos to gratulacje!!!!!!!!

    Julia Landowska

    OdpowiedzUsuń