wtorek, 9 sierpnia 2011

Fresh News

Kuba Wojewódzki za bycie twarzą Play podobno dostał 2,5 mln zł. Takie są plotki. Sam gwiazdor mówi pokrętnie:

-Ja zawsze miałem taką filozofię i jestem jej wierny, że nigdy bym nie wystąpił w reklamie, nigdy, chyba, że za duże pieniądze. (...) Pomyślałam sobie, że jeśli Szymon Majewski wyznaczył jakiś standard, to dlaczego ja mam być drugi.

Na pytanie, czy faktycznie dostał 2,5 mln złotych za reklamę, odpowiedział:

-Nie potwierdzam, nie zaprzeczam. (...) Czy ja zazdroszczę Majewskiemu kontraktu? Już nie.

Domyślamy się, że tanio się nie sprzedał. Wart tej ceny?



Publiczność była świadkiem dość niecodziennego zjawiska. Nic tylko spłonąć ze wstydu...
Raperka Nicki Minaj wystąpiła w weekend w programie Good Morning America. Na scenie pod studiem programu w Nowym Jorku, dała popis swoich możliwości wokalnych. Jednak widzowie zamiast skupić się na walorach artystycznych tego show, patrzyli na sutek, który wyskoczył piosenkarce. Stacja ABC była zmuszona przeprosić widzów za występ raperki, a właściwie za widok jej sutka.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz